Oj oj oj

Nu var det ett tag sen. Har som vanligt varit hos mitt stjärtegull. :) Vi har bl.a varit en sväng till sthlm med Angelica och Jimmy. Angelica köpte studentklänning och hämtade en balklänning. Jag är nog gladare än henne tror jag. Min Angelica kommer bli ännu finare än vanligt och hon kommer vara vackrast av dom alla! :D Sen så har vi varit hem till T som hade födelsedagsfest. Jag hade väl så kul som jag kunde ha, tror jag. Jag är inte så dum som vissa tror... Vi to en tripp till Valbo och köpte böcker, kallingar och åt glass. Gott var det! Det har spelats mycket Katamari och mycket har rullats upp. Jag har agerat kortgivare och pluttflyttare vid två tillfällen när det har spelats Starcraft. Pippisarna har fått bebis som är skit söt!! :D Den är såå liiteen och rosa med gula fjunfjädrar! Stjärtegull har varit lika mongo som alltid och jag saknar honom redan. :(

När jag kom hem så fick jag gosa lite med Pompe, ge honom lite gotta och sen hjälpa moder och broder med akvariet. Vi har flyttat det till ett lugnare ställe och gjort jätte fint. Dom har blivit jätte stor under tiden jag har varit borta. Det är ganska skrämmande. Nu tänkte jag ta igen allt på nätet och sen kanske titta lite på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback