Regn, snälla regn!

Har planerat mycket till morgondagen. Bl.a. så ska jag städa mitt rum. Det behövs verkligen! Har lovat mamma att finnas nära och till hands hela dagen också, så det blir en tidig dag. Jag kommer inte komma upp och jag kommer hoppas på fult väder ute, för att få stanna inne och slippa stapla ved. Idag slapp jag det för mamma hade hunnit stapla allt som var hugget när jag klev utanför dörren. Det lev en promenad med Pompe till sjön istället.
Håll tummarna för molnigt och kallt väder eller regn imorgon, iaf på förmiddagen!

Kommentarer
Postat av: ALFAHANNA

Det var kul att höra! :)

2008-05-08 @ 01:37:49
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: Krill

Mwahah vart inte nått regn du ;)

2008-05-08 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback