Sablars reor!

Jag och broder gav moder ett presentkort till Guldfynd. Jag och moder begav oss ner till stan för att köpa något för det idag. Moder fick nästan släpa med mig för att jag inte ville slösa pengar. Jag lämnade min plånbok hemma av den anledningen. Moder hittade två halsband som hon bestämde sig för att köpa, men det blev kvar på kortet. Då bestämde hon sig för att fråga mig om det var något jag ville ha. SÅKLART jag vill ha något! Vi gick ut från Guldfynd med två halsband till moder och ett halsband med matchande örhängen till mig. Må jag tilläga att jag inte har hål i öronen...
   Vi gick vidare till Lindex, där jag inte eller skulle köpa något. Jag ignorerade reasnurrorna med kläder och tittade upp i taket när mamma snurrade på snurrorna. Slängde kanske några ögonkast på några plagg och sken upp som en sol när jag upptäckte att dom inte var värd pengarna. Vi började gå mot underkläderna och jag tvärnitade vid sminkrean. Det var kört! Jag bestämde mig efter många om och men för att enbart köpa ett läppbalsam för 9.50 kr. Tills jag kom till underklädesavdelningen. Jag hittade trosor med så sjukt ful färg att jag var tvungen att köpa dom också. DAMN!
   Det är inte shopping som tar kål på min ekonomi, det är reor. Hade det inte funnits rödmarkerade föremål i denna värld så hade jag haft pengar. Sablars reor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback