Överraskande dag

Idag har jag firat min 20 årsdag. Därför har jag inte haft mycket tid för bloggen. Det har blvit en hel del överraskningar och ännu mer ätbart.
    Den bästa överraskningen var Chrisses besök. Jag är fortfarande super glad för den korta stund hon var här. Varenda sekund jag får chans att träffa henne är uppskattad i hennes väldigt stressade liv. Skönt att verkligen se att du är samma person som då, men 10 ggr bättre. Jag trodde inte att det gick. Tack för att du kom idag, det gjorde min dag!
    Både farfar och min faster kom förbi och jag fick pengar av dom båda två. Och? tänker nog allihop, men då vet ni inte att farfar är den mest egna och den mest glömska i detta land och min faster har aldrig tid och är nästan lika glömsk som farfar. Det är bara på sista tiden som jag har fått något av min faster och sedan farmor dog så har jag inte fått något av farfar. Farmor skötte den biten.
    Mormor, två mostrar och kusinbarnet kom och gav mig överraskande mycket pengar. Vilket jag inte bryr mig om, det är bara skönt med tanke på att jag är arbetslös, men det är fortfarande överraskande. Kusinbarnet har blivit jäkligt mycket äldre sen sist och då var det inte så länge sen jag såg honom.
    Krille kom och bara var Krille, vilket inte var överraskande, men skönt efter en lång dag med släktingar. Det som var överraskande var att jag fick en polotröja och en jacka, dessutom fick jag Horton och En Geishas memoarer på dvd. Jag är kär i alla fyra presenter! Vi kollade på Horton idag.




Min polotröja, mina favoritsjöstjärnor och en av mina rosor som jag fick av mamma redan igår.

Kommentarer
Postat av: Krill

Jag tänker fortsätta fira dig imorgon, hjärtat.

2008-11-09 @ 00:26:54
Postat av: Chrisse

Var riktigt kul att se dig gumman, även om det tyvärr bara blev en kortis :(

Men som sagt, vi får ta en helkväll någon dag.

Vad kul att ni ska hämta lillvalpen, gah..lägg ut alla kort, jag vill se och träffa den lille om hans mamma tillåter ;)

2008-11-09 @ 18:52:43
URL: http://stinolinen.blogg.se/
Postat av: pelle

Har du fyllt? Grattis. Nu får du gå på Systemet och allt ;) Hur känns det?

2008-11-09 @ 19:17:07
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback