Forsbacka och naturen där



Om det inte hade varit för att man måste ta sig någonstans för att kunna leva om man bor i Forsbacka så skulle jag vilja flytta dit. Det är så otroligt vackert. Det är nära till vatten vart man än bor där. Anledningen till att det är fint överallt där kanske är just för att man måste ta sig någon annanstans för att leva. Inget som stör naturen och då blir det vackert.
   Synd att det bara bor antingen missbrukare eller konstiga människor där...nästan. Jag menar halva mn släkt bor ju där. Även synd att det enbart finns frisörsalonger där och Konsum då. Jag vill inte leva i storstan, men jag vill inte bo i skavallercentrum heller.
   Alla som inte har sett Forsbacka, åk dit och kolla på omgivningen. Det är värt alla resor.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Jag ÄLSKAR Forsbacka, det är ju trots allt där jag är uppväxt.

Otroligt fint där, synd bara att dom tog ner dom stora fina träden efter gatan där kiosken stod

2008-10-21 @ 23:34:36
URL: http://stinolinen.blogg.se/
Postat av: S a r a

Jättefin bild :)

2008-10-22 @ 15:01:23
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback