Rött vin och långhelg

Jag har tagit mig till Gävle och till min darling som nu förbereder sig för att spela Fable 2. Jag tänkte att jag kunde blogga lite under tiden.
   Vi var och åt på Söderhielmska gården och åt tidigare idag, jag beställde kyckling med rödvinssås. Jag brukar tycka om rödvinssås, men inte rött vin, min mat idag smakade enbart rött vin. Det var gott ändå, tur att jag inte körde bara. Jag tror inte att jag skulle ha kört lagligt efter den middagen. Jag tror att jag föredrar att äta på andra ställen där det är godare mat och bättre stämning.
   Imorgon ska darling vara hemma och få betalt, den jäkeln. Vi får alltså en långhelg ihop och han får betalt för att umgås med mig under en hel dag. Är jag så jobbig?

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Skulle inte banga på en sån på morgonen (;

2008-10-26 @ 23:42:30
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Ha en jätte bra dag

2008-10-27 @ 13:35:57
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback