Så jävla typiskt

När jag köpte min kamera så gjorde jag det för att jag skulle få en blixt och kameraväska på köpet. Försäljaren sa att det enda jag behövde göra var att registrera mig på nikons hemsidaför han registerade mitt köp. När jag sedan gick in på hemsidan och registrerade mig så trodde jag att han hade registrerat mitt köp.
   Jag har fortfarande inte fått min blixt och jag har försökt få tag på någon på Nikon. Idag äntligen fick jag prata med någon som visste vad det handlade om. Hon påpekade att det var till försäkringsbolaget han hade registrerat kameran, inte till Nikon. Nu är det försent att registrera den så jag får ingen blixt. Vad kostar då den? 1 300 kr...det har ju jag råd med....
Så jävla typiskt!

Kommentarer
Postat av: ROXY

sv; ja, visst är dom? :D

tyvärr är inte pinnarna mina. men använder dem så fort jag är här ;P



oh, kameratillbehör. vill också ha, men kanske en vacker dag ;P

jag skall städa och tvätta. lite tv ikväll kanske ;P

jobba kväll imorgon, så man kan ju vara uppe lite längre ;P

2008-10-21 @ 17:56:02
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

sv: ja, efteråt är det en gudagåva. haha!

men innan det skall jag nog ta mig en kopp thé. alltid lika smarrigt (:

2008-10-21 @ 18:24:30
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Chrisse

Ta kontakt med den försäljaren och påpeka det då.

Dålig stil ju

2008-10-21 @ 21:13:32
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback