Looking back

Det har hänt mycket lite på sista tiden. Det har inte blivit mycket uppdaterat. Har haft migrän och inte velat eller orkat suttit framför datorn något. Krille har varit så duktig och tagit hand om mig. När jag blev bra igen så gick vi på bio och såg Eagle eye. Vi fick 60 kr rabatt tack vare Coop. Den var riktigt bra, lite överdriven, men bra.
    Jag har kollat en hel del på tv, det blir lätt så när man är rädd för att få tillbaka migränen. Igår var det en blå karl med på Oprah. Han var blå för att han druckit och smörjt in sig i något slags silvervatten. Ganska kul när Oprah sa att man ska se bårtom hudfärg. Det fick mig att skratta gott.
    Vi åkte till återvinningen med darlings gamla kläder och massa annat. Jag har aldrig varit med om någon annan än min hund Pompe som tycker att det är skit kul, men nu har jag. Pompe och Krille är nog dem enda som tycker att det är roligt. Jag tycker att det är bra, men inte roligt.
    Nu ska jag vara hemma i några dagar så nu blir det mycket uppdateringar kan jag lova. Inte för att Chrisse har något val, men det enda jag har planerat två veckor framåt är att besöka henne i hennes nya hus. Så det blir mycket bloggande antar jag.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Bra att du ska blogga mycket, looking forward!

Och klart du ska komma till huset :=)

2008-10-18 @ 18:46:53
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback