Filmtips


Ett filmtips för alla som vill gråta en skvätt, skratta en hel del och bara njuta av en bra film. Kolla på Ya-ya flickornas gudomliga hemligheter (Divine secrets of the Ya-ya sisterhood) med bl.a. Sandra Bullock från 2002.
    Det handlar om en moder och dotter relation som inte har varit den bästa. Jag kan inte låta bli att gråta när det handlar om liknande saker, inte när jag kollar på den här filmen heller. Gråter varenda gång. Sandra Bullock spelar rollen bra, så som alla andra i filmen. En av mina favoritskådespelerskor är också med, Ashley Judd. Hon spelar lika bra som hon alltid gör. Men det är inte bara gråt som lockas fram, mycket skratt också. Det är en må bra film som de flesta säkert har sett, men har du inte det, se den!
   Jag upptäckte när jag kollade i mitt filmskåp att jag har valt en hel del bra filmer och att allihop är favoriter. Jag har jäkligt bra smak.

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: ja,garanti har jag så ska åka tillbax till elgiganten där jag köpte den & lämna in den :)

2008-10-22 @ 14:38:29
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: jo, det tycker jag också .. men det är väl ändå en del av hennes liv :)

2008-10-22 @ 16:22:39
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback