På måndag, då jäklar

Jag ska börja sköta mig och min kropp bättre så att risken för migrän minskar. Jag tror att det har varit nacken som har ställt till det de senaste gångerna, men även den ska jag börja ta hand om bättre. Allt startar på måndag.

Jag ska sluta med:
läsk
smultrondryck....tragiskt nog
godis (jag ska minska ner på det tills jag har slutat)
ljust bröd
chips och snacks
snabbmat (förutom när det behövs)
sitta eller sova i drag
sitta i konstiga kroppspositioner

Jag ska börja med:
dricka mer vatten
sitta rakryggad (så ofta jag kommer ihåg det)
använda halsduk, mössa och vantar
äta regelbundet
lära mig äta fler grönsaker

Kommer säkert på något mer...

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Du är duktig, håller tummarna att det går bra

2008-10-30 @ 05:35:23
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback