Fattigare/rikare

Idag har det inte hänt mycket. Jag har varit till tandläkaren eller käftis som söto säger. Jag fick beröm (som vanligt :P) och blev 250 kronor fattigare och en specialtandborste rikare. Mina kommande visdomständer ska bli så fint omskötta när dem senare tittar fram.
  Igår kväll blev jag fattigare också då jag impulshandlade pärlor för 700 kronor. Däremot så blev jag en AC/DC skiva rikare då broder beställde massor av skivor till honom och bestämde sig för att ge mig en tidig födelsedagspresent.
   Det är inte bra att ha tid över och för sig själv, det blir bara dyrt för plånboken. Men från och med nu så är det stopp. Inte ett köp till!

Kommentarer
Postat av: Krille

Sure... ska jag tro på den?

2008-09-16 @ 00:09:50
Postat av: Sofia K

Ojoojoj! Pärlor för 700?! Vilken lyx, då har du finfint att pyssla med nudå :)

2008-09-16 @ 09:10:59
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback