Halvstressig dag

Dagen idag blir en halvstressig dag. När klockan blir två så står jag i hallen och väntar på att springa ut till bilen för då blir det arbete...som ska börja två egentligen. Jag verkligen älskar det faktum att mitt arbete ligger placerat på ett dumt ställe. På jobbet kommer det vara lugnt i flera timmar och vid sex så blir det så stressigt så jag har lust att sätta mig i skräddarställning på golvet och gråta. Mellan nio och tio ska jag stressa med att stänga expressen och att skura golv i köket. Efter det så gäller det att stressa med att byta om och att ta sig till busshelvetet som går 22.20. Jag hoppas att jag jobbar med någon vänlig själ ikväll som låter mig gå ensam därifrån och i tid. That's my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback