Fotosidan

Jag tycker att det är rena rama djungeln bland fotosidor där ute och jag har därför inte orkat se mig omkring på någon av dem, men nu har jag hittat en sida som jag gillar. Det finns säkert någon bättre och sådär, men jag orkar inte riktigt leta.
Jag letade efter bra tips på hur man får till bra vimmelbilder och nu har jag fått hjälp, tack vare fotosidan. Det finns jätte bra förklaringar och man behöver inte vara proffs för att förstå dem. Om det skulle vara en komplicerad förklaring, så finns det ett forum där du kan få mer hjälp också. Man behöver inte vara medlem för att titta runt, men för att skriva kommentarer och i forumet så måste man det.
Jäklar så många duktiga fotografer det finns i vårat avlånga land och jag satt med hakan nere vid golvet under hela tiden jag kollade runt på andras bilder. Riktigt häpnadsväckande.
Skit bra sida, än så länge iallafall. Besök den om du är fotointresserad! Fotosidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback