Choklad


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
Det har hänt en del sedan jag skrev riktigt här. Det har varit kokhett och det har t.o.m varit jobbigt att bada då man faktiskt måste ta sig till en badplats också m.m m.m. Sommaryran har nu varit och det var ett fiasko. Jag och Krille var dit och blev besvikna, det var jätte litet och tråkigt. Vi kom hem med en groda och ett armband iallafall.
Jag har hunnit städa Krilles trapp upp till vinden innan det blev för varmt. Därför har det inte blivit mer bloggande än vad det har blivit.
Jaja, ni får en bild på en chokladblomma tills jag har gjort något armband och gjort lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

otroligt nog så vågade jag ;) åkte några till som var otippade hehe :D



fin bild :)

2009-08-10 @ 17:01:32
URL: http://amandahoffman.blogg.se/
Postat av: ROXY

tråkigt med yran raring!

2009-08-10 @ 21:57:57
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback