Guldgula ögon


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
Jag följde med moder, fader, faster och hennes karl till mina släktingar i Alfta idag. Mycket trevliga människor som jag träffade för första gången (tror jag). Träffade även världens finaste hund där med jätte vackra ögon. Guldgula ögon och svartvitspräcklig päls, underbart vackert! Min Pompe slår ju alla hundar, men denna var bra fin. Hon fick mig att flåsa och svettas lite också, en dragkamp över en strumpa kan gå vilt till. Dit vill jag igen! Om inte annat för att ta om en massa bilder jag sabbade...

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej:)

Det var några dager sedan jag var inne på bloggen och jag ser att jag har missat en massa fina bilder som du har lagt upp:)

tur att man kan scrolla ner och få titta p´å dom så här i efterhand:)

Det var en väldig fin hund:)

och en massa av dina bilder längre ner var ju kanon bra:)

2009-08-03 @ 12:34:07
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback