Övertrevliga kolonister


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
Jag satt och tänkte att min blogg behöver lite mer färg, det har varit lite färg på sista tiden. Då kom jag på att jag har dessa bilder. Jag gick i kolonin i Gävle en dag då det var tusen grader varmt ute och alla koloniägare var ute i sina trädgårdar.
En sak ska ni veta, om ni inte känner för att prata och vara trevliga mot främlingar, ta då inte med er en kamera in i en koloniträdgård. Jag tror att jag aldrig pratat med så många främlingar förr. Jag blev erbjuden att bada med barnbarnen i deras uppblåsbara pool av ett par tanter, jag tackade nej och gick vidare. Då hittade jag denna trädgård. Jag fick en chock p.g.a alla underbara färger.  Så otroligt fin den var!

Kommentarer
Postat av: mindy

Fina bilder gumman..

2009-08-26 @ 08:17:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: hehehe okej, du får snoka lite i hans rum;) fniss



varsågod! det är sjukt vad mycket skit han hade, typ plastbitar från nåt jävla ipod-fodral, lock till nån matburk, herregud :P

2009-08-26 @ 09:47:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback