Släng aldrig bilder!



Jag har sagt det förut och säger det igen, SPARA ALLA BILDER DU TAR. Idag är det lätt att bränna över alla bilder på dvd-skivor och det är lätt att förvara en hel hög med bildfiler på en extern hårddisk.
Det här är en testbild för att ställa in blixten och fokus när jag skulle ta en CV bild på mig själv. Den har legat kvar i en mapp och nu tycker jag att den är ganska udda och cool. Det är min badrock hängandes på min garderob.
Det värsta jag vet är när foton slängs och något går sönder i mig när någon förstör ett foto. Att riva sönder ett foto är det värsta du kan göra!
Släng ALDRIG dina bilder!

Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: Tack så mycket! :D

2009-02-23 @ 22:50:16
URL: http://trutvalla.blogg.se/
Postat av: Tim, fotoblogg

du har så rätt, man ska verkligen aldrig slänga bilder för man vet aldrig hur man kan använda dem i framtiden. Det är massor av bilder som jag tyckt varit totalt kassa som jag sedan, typ ett halvår senare, har hittat, redigerat lite, och blivit jättenöjd.

2009-02-24 @ 10:31:38
URL: http://blog.andreaheim.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback