Snälla säg att någon annan tänker lika?

Ett ärlighetens inlägg kommer här. Säg gärna till om du känner detsamma så att jag slipper känna mig som ett ufo.

Jag AVSKYR irriterande saker som ligger och gnager på varenda nerv i min kropp då det händer. Jag har en hel lista med sådana saker, men jag kan sammanfatta allihop med två ord; irriterande ljud.

Bitande på naglar. Det smäller lite då och då och det låter ofta ganska högt.
Knäppande med pennor. Kom igen vem stör sig inte på det?
Droppande vatten. När det droppar så segt att man lagom hinner acceptera tystnaden så avbryts det.
Smaskande eller tuggande med munnen öppen. Till en början noterar man det bara och efter ett tag så undrar man hur i helvete det kan låta som det gör.
Pipande larm eller liknande. Varför måste dom pipa för? Kan det inte spelas en trevlig melodi istället?
Tuggummituggande eller smällande. Man undrar varför någon idiot kom på skiten över huvud taget.
Trummande med fingrar eller fötter. Hur kan man själv inte tycka att det är irriterande?
Prasslande. På biografer eller när man ser på film är det som mest irriterande, men när någon exempelvis inte koncentrerar sig på det dom gör och prasslar i all evighet för att öppna något, då ger nästan mina nerver upp.

Nå, är jag ensam om detta?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag håller helt med haha!



HA en underbar kväll :)

2009-01-15 @ 21:32:19
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback