Vänja sig att gilla saker?



Jag har under en väldigt lång period i mitt liv haft väldigt svårt för två saker när det gäller kläder och smycken. Fjärilar och glitter. Fjärilar för att det påminner för mycket om en söt liten flicka klädd helt i rosa och massor med fjärilar i glada färger över hela sig. Glitter för att det så lätt blir så för mycket.
Trots att jag har svårt för dessa två saker så råkar det hamna fler och fler fjärilar i mina ägor och det råkar hamna mer och mer glitter bland mina accessoarer. Numera HAR jag inte svårt längre, numera har jag HAFT svårt. Fjärilarna är fortfarande tveksamma, men glittret ökar i mängd ganska konstant.
Är det inte ganska knäppt hur lätt man kan vänja sig att gilla saker och ting? Jag gör det hela tiden gällande mode. Oftast så hinner något bli uttjatat och omodernt innan jag tycker att det är snyggt, men iaf.

Kommentarer
Postat av: bella

gud va fina !

2009-01-25 @ 11:16:13
URL: http://bellaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback