Wonderful


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Igår åkte jag hem från Krille och bytte om lite snabbt innan Chrisse kom och hämtade mig. Det finns nog ingen människa som är härligare än henne, hon är så jäkla underbar och äkta! Igår besökte jag hennes hus för första gången, fy mig som inte har gjort det tidigare. Jäklar vilket hus hon bor i. Jag skulle kunna döda för den utsikten. Hon har fått det riktigt bra med ett jätte fint hus, två underbara hundar och en lika underbar katt och en karl som alltid finns där för henne. Jag blir så avis, en karl har jag ju, men knappast ett sådant hus och bara en underbar hund.

Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
   Igår fotade vi och pratade en hel del. Vi försökte koppla ihop ett av hennes objektiv med ett av mina med min ring som jag köpte för en evighet sedan. Det är meningen att man ska kunna ta otroliga närbilder med det, vi lyckades då fan inte. Vi fick inte ut något vettigt alls av det, gör vi fel eller vad? Det verkar vara skit lätt för alla andra, men vi fick antingen bara en helsvart bild eller en jätte liten öppning med en jätte suddig bil. Vad gör vi fel?

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Nice niciga bilder må jag säga :)



Tack för gott sällskap, hoppas inte mitt vilddjur skrämde bort dig :P

2009-07-30 @ 20:13:42
URL: http://stinolinen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hehe, jo det var det!=)



Varsågod =)

2009-07-30 @ 22:46:09
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: ROXY

jävlar i havet vad första bilden var vacker :>

2009-07-31 @ 09:48:02
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback