Borta, men uppdaterar


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
Jag är borta på festival i Borlänge, på Peace & Love, men min familj är hemma och uppdaterar så att ni har något att titta på när jag är borta. En väldigt vacker trollslända bjuder jag på. Jag jagade jäklarna under två sommrar med min kompakta kamera utan att lyckas riktigt och sedan köpte jag min systemkamera och lyckas hela tiden. Jag lyckas iallafall fota dem när de vill bli fotade. Detta är orginalbilden, helt utan redigering, magiskt va?

Kommentarer
Postat av: pelle

WOW! Grym bild!

Hoppas P%L var grymt, Sussi! Du får berätta allt sen!

2009-06-25 @ 18:05:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: mimmi

Visst är det härligt när man äntligen får till det:) precis samma sak hände med mig .. jag har letat och sökt efter trollsländor för att få kort och så helt plötslig dök den upp ..en meter framför mig:) härligt.

hoppas du har det trevligt på festivalen och att du har lika fint väder som vi har här:)

kram

2009-06-26 @ 11:12:50
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback