Håll till godo


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Turkost kakel med silverglänsande krokar. Jag trodde inte att jag skulle gilla bilden när jag tog den, men det gjorde jag, a lot! Det känns lite surt att inte kunna redigera bilder och därför blir det inte något riktigt bloggande heller.
Jag har dessutom gjort en del smycken de senaste dagarna som jag ska försöka sälja på loppis på lördag.
Imorgon bär det av till Amanda som ska klippa mig och som jag ska baka med så att vi har något att äta på fredag då hennes syster tar studenten. Det blir alltså inte direkt mer bloggande då.
Håll till godo med redan redigerade bilder tills redigeringsprogram är fixat!

Kommentarer
Postat av: Amanda

cool bild, jätte fin :)



javisst är det en bra kombination med dom två sakerna ;)

2009-06-11 @ 15:08:02
URL: http://amandahoffman.blogg.se/
Postat av: cry me a river

fina bilder :) synd att du inte kan ta lika fina bilder på dig själv :o

2009-06-15 @ 01:47:53
URL: http://buildmeabridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback