AC/DC igår!!!!!


Bild "lånad" från Rockfoto.nu
Förband var Bullet och The Answer (Irländskt) och de var väl sisådär, jag menar hur bra kan de vara egentligen när man väntar på ett gäng jättar? Ljudet var ju inte så jäkla bra heller så, jag ska dock kolla upp The Answer och kanske har jag hittat ett nytt band att lyssna på. Inte visste jag vilka det var inte.
Okej, det var bra! Det var så JÄVLA bra!!! Jag säger bara det, synd och skam över er som missade det och inte har sett dem förut, det kanske var vår sista chans. Angus var grym som vanligt och strippade ner till sina AC/DC-kallingar, lite besviken blev jag att han inte hade Sveriges flagga på kallingarna istället. Så jävla bra var de och bättre kommer de inte bli. Håller med recensenterna om att ljudet inte var det bästa och att Brians röst kanske har gjort sitt, men trots det så var det så jävla grymt! Bäst var nog ändå introt. Jäkligt mäktigt ljud och jag tror inte en själ inne på arenan kunde göra annat än le och jubla. Ni som inte var där, ni missade något!!


Kommentarer
Postat av: Krille

Runaway Brain!

2009-06-23 @ 01:13:07
Postat av: Amanda

jorå jag är taggad! ;) Vet bara inte när jag ska åka upp. Ska försöka ta mej dit imorgon åtminstonde :)

2009-06-23 @ 14:59:28
URL: http://amandahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback