Det perfekta fotot


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Jag minns sommaren som gick så fort för att det var första sommaren med Krille och för att jag köpte min systemkamera. Det här fotot är från min första riktiga fotorunda utanför min gård. Har jag för mig iallafall. Det är inget speciellt med bilden, men ändå kan jag inte sluta kolla på den.
Jag tänker på vad jag skulle kunna ha gjort bättre och vad jag faktiskt lyckades med då efter sådan kort tid. Jag tänker på Forsbacka och på hur mycket jag har upplevt där. Jag tänker på hur jag ska förbättra den här bilden den här sommaren och den gången ta ett perfekt foto.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Jättefin bild!

2009-04-01 @ 14:42:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback