Förbannad..

Känsliga läsare bör kanske inte läsa...
Tänk att jag inte klarar av att söka jobb, efter två års jävla sökande tamigfan överallt så blir jag fortfarande deprimerad och arg av att ens försöka söka jobb. Varenda gång man ska söka ett jobb så behöver man fylla i 50 sidor med bara massa omöjliga frågor som sänker ens självförtroende till botten. Det finns två ord jag hatar mer än allt annat och det är "personligt brev". Det finns inget värre, kanske ordet "referens". Jag får lust att kasta datorn i golvet när jag måste fylla i olika val och ingenting passar och allt bara blir konstigt och korkat.
Igår satt jag i tre timmar och sökte jobb, när jag hittade något simpelt som jag kanske har en liten chans att få, ja då krånglar hemsidan där jag ska söka. Idag kom jag in på skiten, ja då krånglar tamigfan allt annat istället. All jävla tid som jag har lagt ned på att söka jobb och det enda jag har fått ut av det är en deprision. Att bli nekad alla jävla jobb efter att ha slitit för att söka skiten, så kan man inte göra annat än att gråta sig till sömns och skita i resten av världen. Ta mig i arslet, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback