Magisk tid


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
Jag skulle kunna fota tusentals bilder varje dag nu när det är vår. Alla blommor och resten av naturen är magisk nu. Varenda grässtrå har något speciellt, varenda blomma är uppbyggd så komplicerat och vackert och alla väder är uppskattade och oerhört energigivande. Idag blåste det så att träden nästan låg jämns med marken och det regnade så mycket och hårt att jag nästan trodde att taket skulle falla in. Jag älskar det! Allt som fattas nu är ett rejält åskväder.

Kommentarer
Postat av: pelle

men fota varenda grässtrå - inte mig emot. jag kan sitta här och förundras över dina fotoskills (cool jag är som använder det ordet!) ;D





Bush visste inte mycket han. Tur att Obama sköter sitt just nu!

2009-05-07 @ 23:44:17
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Evelina

Jag vet blommorna är superfin nu! ;)

Ska vi lägga till varndra på bloglovin? <3

2009-05-08 @ 16:58:51
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback