My day


Efter en halv dag på söder i Gävle åkte jag hem och blev hämtad av Chrisse. Vi åkte på en fotorunda som skulle bli av i Gysinge, men vi hamnade i Uppsala. Vi råkade nämligen missa Gysinge, men vem gillar inte en roadtrip? Det blev till att stanna där och fota solnedgången istället. Vi hann med lite gotta i bilen, vi hann fota en hel del och hennes vilddjur hann upptäcka en helt ny plats här i världen. Nu ska Chrisse köpa systemkamera och ingen är gladare för det än jag, okej kanske hon, men sen jag. För jäklar så vi ska fota då!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det verkar som att ni hade det mysigt :)



Nej jag ska inte glömma bort att äta fler gånger, det är inte bra.

2009-05-18 @ 14:35:08
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback