Se det positiva


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/160s, F5,6, ISO 100)
Jag orkar inte sätta dit vattenstämplar på alla bilder, så jag ger upp det. Ser någon läsare någon av mina bilder någonstans där ute i cybervärlden, säg då till så att jag kan få pengar för det! Då var det sagt.
Över till själva bilden. Den visar den bra delen av hösten enligt mig. Sprakande färger och små ljusglimtar i mörkret. Man ska ju se det positiva har jag hört, därför valde jag att se den här bilden istället för snöfallet utanför mitt fönster idag.

Glöm inte att ge mig tips här!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det går bra, efter första behandlingen har tumören gått från att vara 97% av lungan till ca 30% och det var efter en reduserad cellgiftsbehandling, hon har fortfarande två behandlingar kvar än. Varav dom även ska ta bort den nyfunna "dottertumören" i levern. Sen återstår det bara att stråla lungan och hjärnan som skydd för framtiden. Så med andra ord svarar hon otroligt bra på cellgifterna.



Åh vad mysigt med snö, här uppe har det kommit en hel del under dagen :)

2009-11-05 @ 16:39:30
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: okej :)



fin bild! åhhh jag vill också ha en bra kamera... fusk:P

2009-11-05 @ 17:05:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det är ju helt rätt :) sådana tanker gillar jag ..det finns ALLTID något positivt med något .. så idag när det kom ner lite ..litet snö gick jag ut :)

försätt med dina positiva tanker :D

kram

2009-11-05 @ 20:26:06
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback