Fotoinspiration: Annika Svenmarck

Det är inte bara världskända fotografer jag inspireras av, även svenska bloggare inspirerar. Den första i raden är Annika Svenmarck. Denna tjejen kan sin utrustning och hon kan verkligen fota! Annika jobbar som produktfotograf och ibland lånar hon hem fotoutrustning som hon använder alldeles ypperligt, självklart har hon sin egna utrustning också.
Jag är inte alls duktig på självporträtt och har inte ens försökt lära mig konsten med det hela, Annika är mästare på det. Hennes bilder har ett speciellt ljus och en viss stil och alla bilder hon tar har skärpa och fokus på rätt ställe.
Ja se själva:

Jag kunde inte bestämma mig för vilka bilder jag skulle visa er, därför blev det en del, sorry Annika! Annika har gått med på att jag lånar hennes bilder till det här inlägget.
Ni som inte redan har besökt henne, gör det nu och gör det här!

Glöm inte att tävla om en spotifyinbjudan här!

Kommentarer
Postat av: Annika

Aaawh vad fint skrivet! Och det gör absolut inget att du valde ut många bilder, jag blir bara ännu mer smickrad :) Tack snälla du!

2009-10-14 @ 18:33:19
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback