Hjärtespel


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/3s, F4.5, ISO 100)
Igår tände jag ett ljus i mitt änglaspel som egentligen är ett hjärtespel, jag var tvungen att fota det. Mitt stativ som jag fick förra året när jag fyllde år gick sönder, helt av sig självt och jag förstår inte varför, så jag gjorde allt för att hålla kameran så stilla som jag bara kunde. Sigmaobjektivet skakar till en aning när kortet tas och därför blev det inte alls lika bra som jag hade tänkt mig. That's life. Lite cool blev väl bilden ändå?
Förövrigt så spelar inte hjärtespelet, alltså det plingar inte, varför då? Jag menar varför har det inte konstruerats så att det spelar?

Kommentarer
Postat av: Chrisse

nu fick du mig att längta ännu mer till julen =)!!!!



Du måste höra av dig när du har pratat med den där tjejen på etablera, håller alla mina tummar för dig Susie!!

2009-10-21 @ 16:15:16
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback