Irriterande


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6 (1/50s, F5,6, ISO 100)
Vissa saker är dödligt irriterande, man kan få en hjärtattack av ren irritation, jag tänkte lista några saker jag stör mig på.

  1. Flugor som absolut ska till en ljuskälla. De surrar och dunkar rakt in i ljuskällan och kan hålla på i timmar.
  2. Mygg som surrar sig närmare och närmare.
  3. Skräp i ögonen, speciellt när man cyklar och till slut knappt kan se något för alla flugfän i ögonen.
  4. När man ska ta upp något från ett underlag och inte klarar av det. Exempelvis pärlor som absolut inte vill bli upplockade eller papper som vill ligga platt och kvar på bordet.
  5. Påsar som inte vill dela på sig när man ska öppna dem.
  6. Tar jag med punkterna ovan så måste jag även ta med sidor som inte vill bli bläddrade. Jag avskyr tunna sidor som sitter ihop nästan som om de vore ihoplimmade.
  7. Dragkedjor som fastnar.
  8. Knutar på sladdar, snören och trådar.
  9. Nyupptäckta fläckar som man alltid ser vid värsta tidpunkten och vid dem värsta tillfällerna.
  10. När något är statiskt och fastnar överallt och du vill inget annat än att bli av med det. Typ tunn plast som du tar av nya skivor eller filmer.
Det var tio saker jag har stört mig på under dem senaste dagarna, har ni några fler på lager?
Kom ihåg att gissa vad här också!

Kommentarer
Postat av: emma

du hade mer än tre rätt snygging ;) har du en bra kväll?

2009-10-26 @ 20:08:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback