Snart dags


Jag fyller 21 år 8:e november, vilket är snart och eftersom att jag är arbetslös så har jag rätt att ha en evighetslång önskelista och jag har rätt att böna och be för att få det jag vill. Vi säger så iallafall, så här kommer min önskelista och ni behöver inte känna er blyga, det är bara att skicka presenter trots att vi aldrig träffats!

  1. Nytt kamerahus, helst Nikon och en uppdatering från min D60. Dvs, vad som helst duger.
  2. Närbildslinser, till både 52 och 58mm.
  3. Stativ, det som jag fick förra året har ju då gått sönder.
  4. Donationer till Sensa Tempo, antingen i pengar eller i pärlväg.
  5. Ett par svarta pumps.
  6. En bärbar dator, jag är inte kräsen, så du behöver inte vara kräsen.
  7. Ny mobiltelefon, just nu har jag broders gamla då min är fuktskadad.
  8. Pärlförvaring, allt som jag kan ha pärlor i och som inte tillåter småpärlor att rymma.
  9. Pärlmatta.
  10. Minneskort till kameran.
  11. Kameraväska, jag behöver en större väska, speciellt om du ger mig ett nytt kamerahus.
  12. Galgar, jag kan inte hänga upp alla mina kläder och fler galgar behövs. PANIK!
  13. En resa till Marocko eller Amazonas eller ett land du har råd med...
  14. Ett vackert smyckesskrin. Ett tips, det måste vara gigantiskt.
  15. Hörlurar till min Ipod, utseende spelar ingen roll, så länge de kommer in i mina öron som är väldigt små.
  16. Nagellack i alla möjliga färger.
  17. Hårband, i alla färger och format, desto mer anpassningsbart det är för min lilla skalle, desto bättre.
  18. Hårfärg och en klippning, kolla bara på bilden ovan, tycker du inte synd om mig?
  19. Ett jobb.
  20. En lägenhet.
  21. Vad som helst som du tror att en arbetslös behöver!
Okej? GO!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ha ha .. det var en bra önskelista :)

får hoppas att någon läser detta och skickar något av det till dig ;)

Ett stort Grattis till dig i alla fall :)

ha en försatt fin söndagskväll

kram :)

2009-10-25 @ 20:42:25
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hahaha vilket underbart inlägg! Älskar bilden! Hoppas du får allt du önskar dig! Kram :)

2009-10-25 @ 20:55:26
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Emilia

Hehe, det var inte den lilla listan = ) Hoppas du får varenda en!

2009-10-25 @ 21:57:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Okej..vart ska jag skicka grejjerna?

=)

2009-10-25 @ 22:05:05
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback