Tackinlägg


Jag är ganska upptagen med att göra smycken, sätta pris på dem, döpa dem, mäta dem, få någon typ av ordning på dem, fota dem och sist men inte minst lägga upp dem på Sensa Tempo. Jag tycker att allt det här är skit kul, utom att namnge dem, därför har jag fått hjälp av Josefin med det. Broder visar mina smycken i hans webbkamera och så sitter hon i Linköping och hittar på namn. Hon är skit duktig på det och det underlättar något så enormt för mig, därför tänkte jag ägna det här inlägget som ett tack till henne. Tack så otroligt mycket! Besök Josefin här!

Kommentarer
Postat av: josefin

Nej men ååååååååååååh vad du är söt!!!! :) nästan så man vill ge dej en puss :D fast bara nästan... du får en kram istället:) KRAAAAM! och jag tycker det är skitkul att namnge!!! =)

2009-10-27 @ 18:16:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback