En liten händelse

Under natten som var väntade jag på att broder skulle komma hem från Uppsala genom att fota nattmörkret ute med vovven min. Det är lite läskigt när det bara är gatulysena som lyser och man är omringad av skog. Efter att ha fotat gatulysen bestämde jag mig för att fota blindt in i mörkret med inget annat än en slutartid på 12 sekunder och en bländaröppning på f5.6. Blodet frös i mig när jag vände mig om och kollade på den lilla bilden på kameran och såg något vitt som helt plötsligt hade dykt upp. Jag tröck snabbt på avtryckaren igen, men denna gången med blixten på och såg att det var grannkatten. Gissa om jag blev rädd?

Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Första bilden är orginal och den andra har jag gjort lite ljusare i photoshop. Jag skulle ha kunnat tagit en bättre bild, men mina nerver klarade inte det.

Kommentarer
Postat av: mimmi

ha ha ha . ja jag kan absolut förstå att du blev rädd:) jag hade nog kissat på mig:D

Att du ens vågade att gå ut :)

kram

2009-09-17 @ 20:39:32
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: ROXY

prr, mjau! söt :)

2009-09-20 @ 10:51:21
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback