Gift



Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
När jag var i Alfta och besökte släkten passade jag på och fotade alla blommor och växter som fanns överallt på deras gård och runt omkring. Jag upptäckte dessa konstigheter ovan och mina tankegångar satte fart. För visst sjutton är det inte bara jag som tycker att det ser ut att vara något supergiftigt som någon prinsessa i en disneyfilm skulle kunna äta och dö av? Jag tycker ändå att växten är vacker. Precis mina favoritfärger, rött, lila och svart.

(Jag har köpt en ministudio med lampor och hela köret idag. Snart kommer Sensa Tempo igång riktigt ordentligt.)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Snygg ny design! :D

2009-09-27 @ 19:08:55
URL: http://cadii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback