Fågel på avstånd



Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/160s, F5.6, ISO 400)
Det är ganska sjukt hur bra jag kan zooma in med mitt 70-300mm. Hade jag inte behövt höja ISO:t på bilderna ovan så hade de blivit perfekta och då tog jag bilderna från mitt rum, genom ett fönster och fåglarna var drygt 200m (jag är skitkass på avstånd, men det är långt borta iallafall) bort. Jag skulle nästan kunna bli paparazzi och fota kändisar utan att bli upptäckt med det här objektivet. Är dock inte särskilt intresserad.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vilken snygg fågel .. vet du vad det är för fågel .. en bofink ser det ju inte ut att vara :) Ja 70/300mm objektivet är bra ..det är det jag använder till alla mina bilder nu :)

ha en fin kväll

kram :)

2010-04-25 @ 22:15:26
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback