Krock

Är det inte typiskt? Nästintill den enda artist jag vill se från hiphopvärlden är Missy Elliott, jag jublar när jag läser att hon kommer till STHLM Jazzfestival i sommar och så läser jag att det är den 12:e. Då är ju jag för fan på Kizz! Varför i hela jävla världen boka samma dag? Tänker inte världens artister på mig? Tydligen inte! Nu tänker jag vara sur över detta tills hon kommer till Sverige igen, för inte sjutton kommer jag komma någon annanstans och se henne inte. Jäkla piss (ha ha ha)!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men du, Kiss är lite coolare att se än Missy E. De är ju halvdöa, vem vet hur lång tid de har kvar? Du får andra chanser med kvinnan ;)

2010-04-30 @ 14:13:06
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: mimmi

Ja ja .. det är inte lätt alla gångar ;)

men du får ju hoppas på att det inte dröjer så länge till innan hon kommer hit igen :D

ha en trevlig Valborg :D

2010-04-30 @ 16:27:37
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback