Upp och lite för mycket ner


Ibland ger man upp och känner att det är bäst att hålla sig i sängen resten av dagen. Jag har känt så i några dagar nu och därför blir det inte mycket gjort här på bloggen. Det kändes lite bättre efter att broder hjälpte mig med den nya looken, men jag känner ingen riktig inspiration.

Det har blivit en hel del tv- och filmtittande och en del bokläsande också. Igår hann jag med fem filmer, bl.a. piratesfilmerna med favoritpiraten Sparrow och jag blev lite förälskad i filmerna igen. Jag har även kollat mycket på Rescue Ink och blivit kär i alla grova karlar fulla med tatueringar som gullar så fint med alla djur. Ellen har jag också kollat på innan jag har klivit upp ur sängen, den kvinnan bör styra världen!

Jag har däremot inte redigerat bilder och visat er som jag planerade att göra när jag kom hem från Krille. Öppnat mapparna och några enstaka bilder har jag gjort, men sen så har jag stängt allt igen och gått ifrån datorn. Inte har jag gjort några smycken heller som jag också tänkte göra, vart ska jag börja liksom?

Nä, ibland måste man sätta sig ner blunda och bara låta tiden gå till spillo. Det har hänt saker som totalt fick mig att tappa fotfästet och då är det tillåtet att tillbringa en dag eller två i sängen. Iallafall om man är arbetslös.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Lät inte alltför roligt stumpan!

Vill du prata så vet du vart jag finns.



Tusen kramar

2010-04-09 @ 22:04:10
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback