Fjäder


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/100, F5, ISO 100)
Varenda gång jag ser en fjäder liggandes ute i naturen så kliar det i mina fingrar. Det är inte så ofta man stöter på det om man inte bor i ett fågeltätt område. Hur stor är chansen att jag ska hitta en stor vit fjäder i skogen här i Boänge när vi får besök av fiskmåsar två gånger om året eller så?
Visst är den vacker?

Jag har skaffat mig ett nytt sätt att kopppla av och göra av med min tristess. Jag gör vänskapsband, som en dåre, just nu gör jag ett 18radigt. Nu gör det ont i mina fingrar iställer för att klia i dem. Ni ska få se när det är klart.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det var väldigt .det skall bli intressant att se sen när du är klar :)

det var en jätte fin bild :)

2010-04-22 @ 20:25:49
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback