Ge upp!

Okej nu har jag tröttnat! När ska den här hypen över vampyrer sluta? Löjligast hittills är den nya seriern som visas på tv6, Vampire diaries. Självklart så bor det bara modeller i hela staden, självklart ska alla i hela seriern använda sig utav superöverdrivna ansiktsuttryck hela tiden samtidigt som musiken är överdramatisk konstant.
Jag klarade inte av att hålla blicken på tv när modellbruden satt och ritade på kyrkogården och blir superrädd för kråkan hon ritade av och dimman kommer som av en fingerknäppning och hon börjar springa. Seriöst? Hur fan kan man tycka att det är bra? Det är nästintill parodi för sjutton!

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

haha, ja den där var tragisk, ge oss true blood, endast! :)

2010-02-12 @ 11:40:22
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag är också trött på den här vampyrtrenden. Det har gått alldeles för långt!



Sv: Haha vet inte vilken kändis det skulle vara.. Tack så mycket :)

2010-02-13 @ 14:26:01
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag gillade den. Mer än Twilight, som aldrig riktigt tagit fäste. True Blood är bara löjligt. Sen måste jag bara rätta dig. Hon skriver dagbok i den scenen, kråkan tillhör killen till vänster och likaså dimman. Han är såklart vampyr och en elak en. Båda killarna är ju mer erfarna skådespelare än tjejen, men att skådiar är snygga är väll inget nytt ? bara för att någon är snygg gör det automatiskt denne till en dålig skådis ? eller att personen bara är skådis för sitt utseende. Stämmer inte va. Kolla bara på Angelina Jolie och Brad Pitt. Både helt sjukt bra skådisar, samtidigt som snygga. Ska vi prata dåligt skådespeleri och konstiga ansiktsuttryck så tycker jag mer att du borde luta dig åt Twilight-hållet.



Och vad gäller vampyrer så är det ju hett, iband mer än sällan. Vampyrer har ju alltid varit aktuellt. Sure i och med Twilight blev det mer men vem klagar ?!! Jag gillart.

2010-02-17 @ 10:36:39
URL: http://isabellandersson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback