Kontur


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/30s, F5.3, ISO 100)
Nu har det gått några dagar sedan jag senast uppdaterade, det har varit en massa annat på mitt schema, såsom Charliepassning och bio med Krille. Jag återkommer med det senare, först måste jag berätta om något som fascinerar mig något så otroligt!
Konturen av kala träd mot en vacker himmel. Jag älskar det! Jag försvinner in i min fotovärld varenda gång jag får se just detta. Jag må vara knäpp, men det är nog det vackraste motivet som finns. Nu har jag fått det sagt...igen kanske. Det kan hända att jag har nämnt det förut.
I torsdags drog jag iväg till Gävle igen, den här gången till Angelica, för att vara borta hela helgen. På fredagen umgicks jag med världens bästa Charlie när Angelica var på jobbet. 08.00-19.00 var han mitt ansvar och jag blev bara ännu mer kär i lillen. Charlie är en liten nakenhund för er som inte följt bloggen. Han är ju så underbart söt! Efter en heldag med lillen drog jag vidare till Krille och umgicks med honom resten av helgen.
På söndagen var vi på bio och såg Avatar. Vi förbrukade de sista gratisbiljetterna jag hade. Avatar var bra, men mest för att den var bra gjord, hade det inte handlat om en helt ny värld och varit så bra animerad så hade det varit som vilken annan film som helst. Värd en gratisbiljett var den ju iallafall.
Toppenhelg med den bäste vännen, den bäste vovven och den bäste karln i världen!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag kan inte annat än nicka och hålla med dig :) det är så otroligt vackert :) och va mysigt att vara tillsammans med så goda vänner :)

kram :)

2010-01-27 @ 12:57:24
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Tina

Jag tycker också det är vackert med träd mot en himmel, och din bild var jättesnygg! Tack för du tittade in på min blogg!

2010-01-27 @ 16:40:27
URL: http://tinasfotosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback