Ladan


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6 (1/800s, F5.3, ISO 100)
Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite närbilder, men jag upptäckte att jag inte har fotat några sådana på länge, så det fick bli en till landskapsbild. Jag tänkte passa på att svara på ett par frågor också.
Vart fotar du någonstans? Nästintill alla bilder jag tar är tagna nära mitt hem och är bilderna inte tagna här hemma så är de antagligen tagna i Gävle hos pojkvännen. Jag tycker om att fota naturen och behöver inte ta mig långt för att hitta vackra landskap direkt.
En annan fråga är vart jag bor och mitt svar är Boänge i Sandviken utanför Gävle, många tror att jag menar Borlänge och jag är ganska van vid det så det gör ingenting alls om någon tar fel. Så långt bort ligger inte Borlänge ändå, så helt fel är det ju inte.
Nu vet ni och ännu en gång fick jag stoltsera med mitt vackra Boänge! Snart får jag öppna en turistbyrå här med tanke på all reklam jag sprutar ur mig.

Kommentarer
Postat av: JUDITH

SV: så sant!

2010-01-20 @ 12:06:28
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

hehe, jag är en av de som tatt fel. felläsning är lätt ;)

men det är så fin natur där du fotar, verkligen vackert1

2010-01-20 @ 12:22:51
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: mimmi

Denna bild var så himla vacker så för min del gjorde det inget att det inte blev en makro bild idag :)

kram

2010-01-20 @ 16:45:33
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback