I'm alive!

Jag tänkte uppdatera lite mer nu framöver...förhoppningsvis. Det har hänt en hel del grejer den senaste tiden. Jag har blivit brunett, bestämt mig för att köpa ett D90hus och ett 50mm objektiv, varit till Dalhalla och sett den sista föreställningen av Rhapsody in Rock där, varit på två festivaler, jobbat arslet av mig och jag har inte haft någon tid alls över till att fota eller göra smycken. Jag måste komma igång med det igen! Jag har därför inga bilder jag känner för att visa... Guuud vilket tråkigt inlägg, men det visar att jag lever iallafall!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det var riktigt roligt att få se att du finns kvar här :) Jaså du har köpt en ny kamera? Det skall bli spännande och se dina bilder från den sen :D

kram :)

2010-07-25 @ 13:43:23
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback