Snabbresa till Malmö


(Bild lånad från DN)
Nu har jag varit hemifrån ett bra tag och jag har haft fullt upp, om man kan kalla tågresande för fullt upp så, mer om det sen.

På kvällen på måndagen tog vi taxi till Malmö Arena och såg Eric Clapton och Steve Winwood. Riktigt bra var det och det var verkligen värt resan! Gubbarna spelade fingrarna av sig och körtjejerna sjöng otroligt snyggt och vackert. Såklart sjöng även gubbarna bra, det var ju för dem vi åkte dit. Chris Stainton som spelade keyboard spelade så att fingrarna brann och han var jäkligt bra!
Bäst var nästan en karl framför oss som satt och dansade hejvilt och gjorde alla runt omkring upprörda. Han var så cool! Jag önskar att jag hade filmat hans coola moves och snygga ansiktuttryck!

Bra var det och nu kan jag bocka av två namn till på min "Måste ses och höras innan döden-lista".

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det låter som du har haft det jätte roligt :) och det är ju toppen :)

2010-06-03 @ 21:05:21
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback