Party


I lördags var jag på party hos Angelica och jag var utklädd till anslagstavlan. Det skulle se ut som att jag nös på bilden, men jag kunde inte riktigt hålla masken när Angelica fick problem med att ta kortet...

Ganska stolt var jag över min outfit. Angelica var skitsnygg som "Poison Ivy", Carro var en läcker hippie och Charlie var en liten pudding som sjöman! Angelicas syster med pojkvän och pojkvännens broder var gänget från Pistvakt och de gjorde det skitbra! Jag hade det skit roligt!
Kvällen var toppen, natten var inte lika toppen dock, jäkla Krille! Han ska bli nykterist nu har jag hört.

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

Ooooh, verkligen helsköna bilder.. Ser ut som en bra kväll :)

2010-05-11 @ 12:44:46
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback