Den korta fotorundan


Nikon D90+Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 (1/640s, F4, ISO 100)

Igår tyckte jag att Krille kunde följa med mig ut på en kort fotorunda runt tvåtiden på dagen. Vi går ut på en fotorunda i kolonin och han får för sig att han vill fika eller äta glass. Vi går mot närmsta kiosk där det säljs mjukglass, men fastnar på vägen, jag hamnade i en 2handbutik. Det visar sig att det är halva priset på allt i hela butiken och jag köper, enligt Krille, en ful fisk.
Efter det går vi och äter glass och upptäcker att glassdelen i kiosken ska tas bort och reas därför ut för fem kronor glassen. Lycka på jorden! Krille kommer på att han har en ny plånbok som ligger och väntar i en designbutik, så vi går dit och köper den.
Sedan bestämmer Krille sig för att vi ska ut och äta så han ringer sin broder som kommer till stan. Det blir O'learys och jag får äta mina minifajitas. Yummie!
Direkt efter det går jag hem till Angelica och hänger lite med henne innan jag slutligen går hem till Krille igen. Jag kom hem runt tolvtiden på natten.
En kort fotorunda ja...

Bilden ovan är ett av resultaterna från fotorundan och jag älskar alla färger jag fångade igår. Ni får fler smakprov senare när jag orkar sätta mig framför datorn igen.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Men så orättvist .. ni hade ju vackert väder idag ser jag ;) här har det varit så mörkt och trist ..men vi får hoppas att solen även hittar hit igen snart :) det var en väldig vacker och höstfärg gran bild :)

2010-09-23 @ 21:46:31
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Madde

SV:Ja, det är väldigt svårt:)

2010-09-29 @ 08:02:52
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag försökte att skriva en kommentar på det inlägget med din fågel ovanför detta ..men man kom inte in och kunde skriva kommentar .. så jag fick skriva här istället :)

VILKEN UNDERBAR BILD DU FICK PÅ DEN :d

2010-10-01 @ 20:33:44
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback