Kärlek bland blommor


Nikon D60+Nikkor 18-105mm (1/200s, F5, ISO 100, Inbyggd blixt)

Igår fotade jag min broder Micke med hans flickvän Jenny och jag blev riktigt nöjd faktiskt. Det blev många fina bilder trots att jag försökte fota med automatisk fokus som jag inte alls är van vid. Jag är van att ställa in det själv, men när jag fotade i motsol och inte såg alls vad jag höll på med så var jag tvungen att lita på kameran. Det gick väl sisådär. Jag ska öva dock!
Mina duktiga fotomodeller kanske ställer upp igen...! Är de inte ett vackert par då?

Kommentarer
Postat av: pelle

Finfin bild! Jag förlitar mig nog lite för ofta på autofokus. Blivit lite lat på den fronten :P

2011-08-04 @ 21:10:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback