Frozen drop och rensning


Nikon D90+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/800s, F5.6, ISO 100)

Lite trött blir jag på att mina skarpa bilder inte alls är skarpa när jag laddar upp dem. Jag vet dock att bilderna är mer än skarpa överallt förutom på bloggen, så ni får lita på mina ord.

Appropå ingenting som har med bilderna att göra. Jag har lyckats rensa mina garderober igen. Det råkade bli som så att jag köpte tio tröjor eller mer på två veckor och det var tjocka stickade tröjor också... Vilket betydde att andra kläder fick sig en ny ägare. Det känns så sjukt bra att rensa igenom och slänga saker som man vet bara är ivägen! Det är jobbigt när man gör det, men efteråt känns det såååå bra!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Åh jag vet hur det är :/ gillar inte alls blogg.se's komprimering... :(

Hoppas allt är bra!

2011-01-15 @ 15:57:55
URL: http://cadii.wordpress.com/
Postat av: Madde

Sv:Tack så mycket:)

Fortfarande sjuk. Ingen kul att vara sjuk nu:S



Jätte fina bilder på droppen:)

2011-01-18 @ 08:20:54
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback