Nagellack

Jag är med i Marias tävling där hela 10 personer kommer vinna varsitt naglack från Stjärnglitter . Var med du också. Tävla Här

Förövrigt så har jag fixat mina naglar idag...klippt av dom helt och målat dom. Det är roligt när man har fina lack som fungerar. Ett vitt lack jag hade blev jag "jag har rökt hela mitt liv-gul" om naglarna av. Nu vill jag få bort det. Det är inte så vackert och jag blir skapligt irriterad på det. Så gamla nagellack hamnar inte på mina naglar igen! Ett litet tips till allmänheten också. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte kul att du är med o tävlar, har du spanat in mina 3 andra tävlingar? ;)

2008-02-26 @ 21:39:11
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback