Jomen...

Jag har planerat lite grovt att jag vilar upp höften till måndag. Så på måndag tänker jag bita ihop och plåga mig igenom en till arbetsdag. Jag brukar tycka att dom mest tråkiga arbeterna är lite roliga åtminstone, men jobbet på Dinner's var enbart tråkigt. Personalen är trevliga och så...men jag känner mig inte hemma där. Har alltid gjort det annars, vart jag än har jobbat eller hjälpt till. Imorgon ryker mina naglar och jag ställer undan det nyinköpta lacket. Sånt får man inte ha inom den branschen jag jobbar i. Usch så krävande... då måste jag börja klippa naglarna och inte bara vänta på att dom går av. Imorgon får jag träffa sötnöten som är fuskig och är i Sthlm på WTAI. Jag längtar sååååååååååå mycket...ungefär. Tänker lägga mig nu så att tiden går fortare.

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej och tack för kommentarerna! Jag har knappt varit hemma senaste dagarna och bara hunnit med att kasta in lite snabba inlägg!

Jag bor utanför uppsala.



Kramar

2008-06-15 @ 10:38:27
URL: http://mumari.se
Postat av: Mumari

Jag åkte igenom Sandviken idag! Vi var till Högbo Bruk och kikade, gud så fint det var där!

2008-06-15 @ 21:15:41
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback